close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

6 יתרונות של מערכת lms לארגונים

מערכת שורשכח אדר ב, תשפב31/03/2022

מהי מערכת LMS, למה היא נועדה, ואיך היא עוזרת?

תגיות:

מערכת ניהול למידה, או כפי שמכירים אותה גם בשם LMS – Learning management system הינה מערכת המאפשרת ליצור, לארגן ולנהל חומרי הדרכה מקוונים פנים ארגוניים ו\או לקהל הרחב. מערכת lms בנויה מממשק הניהול - בו כל אדם בעל סמכות לעשות זאת, יכול לבצע פעולות שונות על חומרי ההדרכה כולל הפקת דוחות. בנוסף, נמצא בו את ממשק המשתמש המיועד לגורמים הפנים ארגוניים ו\או החיצוניים שעושים שימוש בחומרים שנוצרו על ידי מנהלי המערכת, קרי חומרי הלמידה.

למי מערכת lms תוכל להיות יעילה וכיצד?

מערכת lms הינה מערכת שבה משתמשות לרוב אוניברסיטאות, בתי ספר, עמותות וחברות שונות. בעזרת מערכות אלו, יכולים הגופים להעביר תוכניות פיתוח והדרכה באופן מקוון ונוח, לארגן את ממשק הלמידה באופן יעיל יותר ולחסוך זמן שלרוב מוקדש ללמידה, העברת תכנים, יצירתם ועוד.

המערכת הללו חשובות מאוד, שכן כל ארגון בסופו של דבר חייב להקדיש משאבים לפיתוח עובדים ולקוחות, ולמידה יעילה יותר על מנת לאפשר לעצמו לצמוח להתקדם בעולם שבו התחרות רק הולכת וגוברת. בשורה התחתונה, יש למערכת כמה יתרונות בולטים:

  • תוכן יעיל ועקבי – כשמציגים קורס באמצעות המערכת, התוכן מרוכז ושמור כך שכל משתתף יקבל את אותו מקור תוכן, עם אותן כותרות ואותם מסרים. מכירים את זה שכל אחד מגיע לכיתה עם ספר מתקופה אחרת? ובכן, לא עוד.
  • הפצה בקלות – בלחיצת כפתור אחת ניתן לשגר את הקורס לנרשמים, כך שגם כאן אנחנו חוסכים זמן יקר שעלול להתבזבז על הרשמות, יצירת קשרים וכו'. פשוט, כל מי שציין מייל, יקבל קורס!
  • מעקב אחר נתונים – איך כל משתתף מתקדם בלימודים? האם עשו את כל השיעורים או שנתקעו על שאלות מסוימות? אפשר גם לקבל מידע אודות אלו שסיימו את הקורס, ואלו שרק נרשמו.
  • ליצור בקלות – המערכת מהווה בסיס ליצירת קורסים בקלות, בשילוב טקסטים, וידאו, תמונות ועוד. כך, ניתן ליצור חומרים ויזואליים מרשימים וברורים הרבה יותר מסתם עוד טקסט על נייר. כשהחומר ברור ומועבר בדרך יצירתית, כך המשתתפים שומרים על מיקוד במהלך השיעורים.
  • עדכון בכל זמן – העולם זז קדימה כל הזמן ויחד איתו, צריכים להתעדכן רוב השיעורים ברוב התחומים. למרבה המזל, לא צריך למחוק ולהדפיס מחדש! רק להיכנס למערכת, לבצע את השינוי הנדרש אונליין, לשמור ולהמשיך כרגיל.
  • תוצאות בשטח – כשחומר הלימוד מוגש בצורה כל כך נגישה, מעניינת ואסתטית, הרי שהתוצאות המעולות ייראו בשטח! המשתתפים שמחים ללמוד, מבינים את החומר טוב יותר והכל בזכות כך שהשכלתם לשלב מערכת lms בארגון שלכם!



זה הזמן לקחת את הארגון צעד אחד קדימה

מערכת lms היא בסופו של דבר לומדה שמטרתה לשפר את ההוראה ולהציג כלים מתקדמים למטרה. כעת, כשידועים היתרונות הרבים של הלומדה, אין שום סיבה לא לשלב אותה בארגון שלכם גם כן. שהרי כמו שציינו לעיל, כל ארגון פועל ללימוד ופיתוח – הן של העובדים והן של הלקוחות.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה